Over de helft!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharel Booijink - WaarBenJij.nu Over de helft!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharel Booijink - WaarBenJij.nu

Over de helft!!

Door: Sharel

Blijf op de hoogte en volg Sharel

24 April 2015 | Curaçao, Willemstad

hiii dushis!!

Weer even een update van mijn leven in cura, de laatse keer schreef ik dat we druk bezig waren met de voor bereidingen voor het komende vakantie plan voor de kidsclub. Die twee weken zitten er alweer op en zijn heel leuk verlopen. Het verschil tussen vakantie plan en gewone opvang is dat we nu ook in de ochtend open zijn. We bieden verschillende activieiten aan en gaan verschillende uitjes maken. Dit keer was het onderwerp “kies je beroep” we gingen langs verschillende beroepen en kregen daar uitleg zo kregen de kinderen een idee van hoe het beroep werkt. Dit deden we in de ochtend en in de middag hadden we een activiteit de aansloot bij de ochtend. Waren twee hele leuke weken heel anders maar heel leuk. Nu is de gewone opvang weer begonnen maar zijn we alweer druk bezig met de voorbereidingen van het volgende vakantie plan. Over twee weken is het weer zo ver dus we blijven lekker bezig.

Naast stage doe ik ook nog van alles de afgelopen weken waren weer veelste snel gegaan en is er weer veel gedaan! 2O maart speelde het nationale team van Curaçao een kwalificatie wedstrijd tegen Montserrat. Hier ben ik met een paar huisgenootjes naar toe geweest. Ik dacht we gaan een kwalificatie wedstrijd kijken in een heel groot stadion maar dat viel een beetje tegen hahaha wel heel erg leuk gehad! De sfeer was ook leuk iedereen zong liedjes en we hebben nog paar keer de weef voorbij zien komen. Gelukkig hebben ze toen gewonnen met 2-1. De week er na speelden ze in Montserrat toen hebben ze 2-2 gelijk gespeeld en dat betekend dat ze door zijn en dat ze de volgende wedstrijd tegen Cuba spelen en dat is in juni dus dan zijn wij weer van de partij!!
Dit was op vrijdag de volgende dag zijn we met het hele huis een dagje naar een vlot geweest. Daar konden we zonnen wakeboarden en bbq'en. Echt een hele leuke dag gehad! Het wakeboarden ging uiteindelijk ook goed de eerste paar keer viel ik gelijk maar naar paar keer oefenen kon ik toch wel goed blijven staan.

De week er na zijn we op donderdag met het hele huis mee geweest met een loko-bus. Heel grappig het is een bus waar de ramen uit zijn er is muziek binnen en iedereen neemt zn eigen drank me en zo rijdt die bus een rondje door Willemstad. Het was heel gezellig toen we thuis kwamen was het tijd voor een poolparty iedereen sprong het zwembad in het zo was het een super leuke avond!!
die vrijdag waren we allemaal vrij hebben we rustig aan gedaan lekker wezen zonnen.
Zaterdag ochtend samen met Kelly en Bernice naar Kura Hulanda geweest. Dit is een museum over de geschiedenis van Curaçao. Erg interessant om te zien veel ging over de slavernij heel indrukwekkend. We kregen een rondleiding van een vrouw ze vertelde het heel leuk maar we konden het soms niet verstaan dat was erg grappig ze moest zelf zeggen dat het een grapje was als ze een grap vertelden want we snapte het niet hahah.
Toen was het bijna zover Rowi kwam die avond om 19:00 aan op Hato zo spannend!! eerst nog even met Kelly uiteten geweest en toen naar Hato gereden super blij was ik dat ik eindelijk haar weer zag!! We zijn toen door gereden naar Chogogo want daar verbleven we 10 dagen. Heerlijk echt vakantie. We hebben vooral veel in de zon gelegen maar ook verschillende leuke dingen gedaan. Een van de leukste dingen die ik tot nu toe heb gedaan is met dolfijnen wezen zwemmen zo bijzonder samen met Rowi. Echt super leuk!! Dit heb ik als verjaardagscadeau gekregen van mijn ouders en peetoom en tante echt een ervaring om nooit te vergeten. Als verjaardagscadeau? Ja ik ben ook nog jarig geweest deze weken. 12 april was het zo ver heel grappig ik ging die zaterdag avond voor mijn verjaardag samen met Kelly en Rowi uiteten en ik kreeg om 6 uur allemaal berichtjes gefeliciteerd want in Nederland was ik toen al jarig heel gek. We hebben mijn verjaardag goed gevierd bij Zanzi om 12 uur werd ik 20. Kelly bleef bij ons slapen op Chogogo heel gezellig!!
mijn verjaardag voor de rest rustig gevierd lekker wezen zonnen en uiteten.

Afgelopen weekend heb ik samen met Kelly, Anne-Sophie en Bernice een roadtrip gemaakt richting westpunt. Heel veel gezien, Kelly had een route uitgezocht en we zijn langs verschillende dingen gegaan. Was een hele leuke dag!

Zo voor nu is dit wel weer even genoeg, er komen weer veel leuke dingen aan zoals koningsdag. Heb er zin in!

Spreek jullie snel weer kusjess

  • 24 April 2015 - 16:34

    Rowi:

    <3

  • 25 April 2015 - 16:33

    Violet:

    Hoi Sharel!

    Wat ziet het er allemaal heerlijk uit zeg! Vooral dat wakeboarden en met dolfijnen zwemmen lijkt me echt super gaaf!! Heel veel plezier met Harry en Sven binnenkort en ook met Koningsdag (vieren jullie dat?)!!

    Liefs,

    Violet

  • 25 April 2015 - 20:19

    Carla De La Haye:

    Mooi verslag Sharel, dank je wel.
    Super mooie foto's, om jaloers op te worden.
    Veel plezier nog!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2015

Laatste weekjes..

24 April 2015

Over de helft!!

18 Maart 2015

Time flies!

18 Maart 2015

Time flies!

27 Februari 2015

KLEIN CURACAO
Sharel

Bon Bini! Welkom op mijn blog! op deze manier wil ik jullie graag op de hoogte houden van alles wat ik mee ga maken op Curaçao. Zoals jullie weten ga ik een half jaar stage lopen op dit prachtige eiland! Ik ga stage lopen bij een kindsclub, kleincollege waar ik me bezig ga houden met creatieve en sportieve activiteiten. Veel plezier met het lezen van mijn verhalen! Liefs

Actief sinds 30 Jan. 2015
Verslag gelezen: 447
Totaal aantal bezoekers 6642

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: