Time flies! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharel Booijink - WaarBenJij.nu Time flies! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharel Booijink - WaarBenJij.nu

Time flies!

Door: Sharel

Blijf op de hoogte en volg Sharel

18 Maart 2015 | Curaçao, Willemstad

Bon tardi dushi's

Dat is alweer een tijdje geleden dat ik een verslag heb geschreven!
De tijd gaat heel snel vandaag is het woensdag 18 maart en morgen zit ik hier alweer 7 weken.
Alles wordt nu ook normaal stage gaat gewoon door de was moet gedaan worden er moet elke dag gekookt worden, ik word echt een huisvrouw hier hahah. Het met de hand wassen gaat wel maar de kleren worden toch niet echt helemaal schoon dus laats ben ik met een huisgenootje naar de wasserette geweest. We brachten de kleren daar naar toe moesten over een uur terug komen en dan was alles schoon en droog. Ondertussen gingen wij even winkelen in Otrobanda. Dat was wel heel erg fijn om alles een keer echt schoon te hebben! Ik kook elke avond samen met Kelly we hebben daar nu wel een goed systeem in gevonden, op dinsdag doen we boodschappen voor de hele week we eten dan op dinsdag en woensdag het zelfde en donderdag en vrijdag het weekend kijken we of er iets over is of lekker uiteten. Soms lijken we net een getrouwd stel Kelly kookt ik was af ;)

Stage is echt heel erg leuk! Het gaat ook goed ik krijg steeds meer taken deze week heb ik al twee dagen alleen op de mini's gestaan. Normaal gesproken sta je met z'n tweeën maar dat gaat nu iets moeilijker drie vaste collega's gaan terug naar Nederland of hebben een nieuwe baan dus nu moeten we het even oppakken.

Het weekend naar Klein Curacao ging ik op zaterdag met Michelle en Kelly mee doen met watersportactiviteiten die wereldstage organiseerde ik zit zelf niet bij die organisatie maar we mochten ook gewoon mee doen. Dit was super leuk!! we gingen suppen en snorkelen bij de tucboot.
Suppen is op een soort surfplank staan en dan met een peddel jezelf over het water bewegen. Het snorkelen bij de tucboot was ook heel erg mooi om te zien! Daarna hadden we nog een bbq met zn allen hele gezellige dag! Zondag was er een festival bij Cabana ( een strandtent dicht bij ons huis) heel gezellig tot het begon te regenen. Ja het regent hier ook wel is en als het regent gaat het ook heel hard.

Het weekend erna ben ik samen met Kelly eerst naar de hato grotten geweest en daarna naar Sheta boka (7 inhammen) is een nationale park. Bij de Hato grotten kregen we een rondleiding door de grotten erg leuk om te zien en te horen hoe het is gevonden en is hoe het is ontstaan. Toen zijn we door gereden naar Sheta boka. Heel erg mooi het was die dag niet zulk heel mooi weer maar dat was juist gaaf want de zee was best wild. Toen we naar huis reden kwamen we nog langs een kerk we waren wel benieuwd hoe dat het hier uitzag dus zijn we daar ook nog even naar binnen gegaan. Wel anders veel meer kleur en aankleding.

Afgelopen weekend hebben we de Christoffelberg beklommen. Zondagochtend de wakker ging om 6 uur want het is nog een stukje rijden en dan is het nog niet zo warm. Kwart over 7 reden we weg in totaal waren we met 3 auto's. Het begin vond ik het zwaarste dan kun je nog wel normaal lopen maar ga je toch al omhoog. Op het einde was het alleen maar klimmen op dat moment dacht ik waar ben ik aan begonnen waarom wil ik zn berg beklimmen maar toen we boven waren was het zo mooi je kon ze ver kijken echt de moeite waard!

Zo dit waren weer even de hoogte punten van de afgelopen weken. Tot snel!!

kusjesss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2015

Laatste weekjes..

24 April 2015

Over de helft!!

18 Maart 2015

Time flies!

18 Maart 2015

Time flies!

27 Februari 2015

KLEIN CURACAO
Sharel

Bon Bini! Welkom op mijn blog! op deze manier wil ik jullie graag op de hoogte houden van alles wat ik mee ga maken op Curaçao. Zoals jullie weten ga ik een half jaar stage lopen op dit prachtige eiland! Ik ga stage lopen bij een kindsclub, kleincollege waar ik me bezig ga houden met creatieve en sportieve activiteiten. Veel plezier met het lezen van mijn verhalen! Liefs

Actief sinds 30 Jan. 2015
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 6640

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: