Bon tardi - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharel Booijink - WaarBenJij.nu Bon tardi - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharel Booijink - WaarBenJij.nu

Bon tardi

Door: Sharel

Blijf op de hoogte en volg Sharel

10 Februari 2015 | Curaçao, Willemstad

Bon tardi,

Hier alweer een berichtje uit het zonnige en mooie Curaçao.
Wat is het toch fijn om hier te wonen! Lekker weer iedereen heeft en neemt de tijd voor je en alles gaat net iets relaxter wat ik helemaal niet erg vind. Dit was een weekje met veel nieuwe dingen leren en ontdekken.
Mijn eerste hele week stage lopen zit er op, het ging voor mijn gevoel heel goed en gaat steeds beter ik weet wat er van mij verwacht word en wat ik moet doen. Vorige week werd ik elke dag nog van mijn stage opgehaald door Kelly, dit omdat ik nog geen auto had. Dat was ook wel handig want dan konden we gelijk boodschappen doen voor het avond eten. De eerste keer koken was een ramp! Rijst aan laten branden waardoor we de pan niet schoon kregen al het bestek vies. Dus toen was de keuze tussen elke dag uit eten of onze eigen borden, bestek en pannen aanschaffen. We kozen voor het tweede nu hebben Kelly en ik eigen pannen, bestek en borden en gaat het koken al wat beter.

Het duurde even maar de weg vinden gaat ook steeds beter! De uitgaans- gelegenheden weten we in ieder geval te vinden. Als ik wil kan ik elke avond uit behalve maandag dat is een rust dag. Meestal gaan we met een grote groep er heen komen we daar op het strand (de meeste feesten zijn op het strand) slippertjes uit en lekker met je blote voeten in het zand dansen.

Dit weekend was er op vrijdag een project x feest. Nog even een bedankje naar Jens! Niemand had zin om te rijden toen heeft Jens ons gebracht en s nachts opgehaald. Onze held! Op zaterdag kon ik dan mijn auto ophalen en zijn we gelijk helemaal naar westpunt gereden. Het lijkt net even of je op een ander stukje wereld rijd richting het westen. Heel mooi! Maar we hadden niet zo heel veel tijd want om 5 uur gingen we weer op stap. Zondag mocht ik mee met Kelly, zij heeft hier kennissen wonen en die gaan elke zondag op een bootvaren. Dit was zo leuk eerst gingen we een klein stukje varen en stopten we bij het Hyatt hotel, heel mooi! Hier konden we gaan zwemmen en zonnen na een tijdje gingen we een stuk varen richting de vanaf het water te zien. Nog een tijdje gevaren en wat gegeten op de boot en toen gingen we alweer terug. Wat een gave dag was dat!

Dat was het weekend alweer nu is het dinsdag en heb ik spierpijn. We hebben paar fanatieke sporters bij ons in huis wonen die bijna elke avond gaan sporten. Ik heb me ook ingeschreven en heb gister gelijk in de ochtend gesport en s avonds weer. Iets te veel van het goeie.

Onder het kopje foto's staan een paar fotos :)

Liefs

Sharel

  • 10 Februari 2015 - 19:17

    Carla De La Haye:

    Hallo Sharel,
    Wat een leuke foto's, het lijkt wel alsof je leven daar alleen maar bestaat uit uitgaan, rondrijden en pierewaaien.
    Ziet er zeer aantrekkelijk uit.
    Wat doe je overdag op je stageadres?
    Volgens mij krijg jij het half jaar zo prima vol.
    Geniet ervan!
    Groetjes,
    Carla de la Haye

  • 11 Februari 2015 - 06:04

    Sharel Booijink:

    Hee carla!
    Wat leuk dat je mijn verslagen leest. Haha het is ook veel feesten en plezier maken :)
    Ik loop nu nog gewoon mee met mijn stage bedrijf (kidsclub) maar over volgende week
    Begin ik met ook zelf activiteiten geven en voor de groep staan.
    Tot nu toe bevalt het prima ja!
    Hoe is het bij jou en met paardrijden?

    Groetjes Sharel

  • 11 Februari 2015 - 09:06

    Marjon:

    Hoi Sharel
    Wat leuk om je reisverhalen te lezen.
    Ze zeggen wel eens alle begin is moeilijk en daar weet je alles van.
    Daarom vinden het wij zo knap hoe jij het nu doet!
    Wees trots op jezelf en blijf genieten.

    Groetjes van Bennie, Jorni, Kely en Marjon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2015

Laatste weekjes..

24 April 2015

Over de helft!!

18 Maart 2015

Time flies!

18 Maart 2015

Time flies!

27 Februari 2015

KLEIN CURACAO
Sharel

Bon Bini! Welkom op mijn blog! op deze manier wil ik jullie graag op de hoogte houden van alles wat ik mee ga maken op Curaçao. Zoals jullie weten ga ik een half jaar stage lopen op dit prachtige eiland! Ik ga stage lopen bij een kindsclub, kleincollege waar ik me bezig ga houden met creatieve en sportieve activiteiten. Veel plezier met het lezen van mijn verhalen! Liefs

Actief sinds 30 Jan. 2015
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 6646

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: