Hallowtjess - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharel Booijink - WaarBenJij.nu Hallowtjess - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharel Booijink - WaarBenJij.nu

Hallowtjess

Blijf op de hoogte en volg Sharel

20 Februari 2015 | Curaçao, Willemstad

Hee halloo!

Er is weer 2 gezellige weken voorbij gegaan. vorige week waren we druk bezig op stage met het voorbereiden op het carnavals weekend! Super leuk hoe druk de kinderen er ook mee bezig waren. Niet alleen met carnaval waren ze druk bezig ook met Valentijnsdag hoeveel brieven er gemaakt zijn en hoeveel tekeningen heel leuk! Deze week was de eerste week dat ik zelf ook een lesvoorbereiding moest maken en geven aan de kinderen. Afgelopen week heb ik met de mini's (3 tot 6 jaar) heb ik vlinders gemaakt en op en andere dag met de kleintjes (7 tot 10 jaar) valentijnskaart gemaakt.
Vorige week vrijdag hadden ze carnaval op school dus de meeste kinderen kwamen verkleed bij ons. Na mijn stage gelijk naar huis want ik had een half uurtje en dan zouden wij een paar huisgenootjes en ik ook naar de optocht gaan kijken. Dag 1 van de 3 was echt super leuk eigenlijk is het niet met elkaar te vergelijken het carnaval hier en in Nederland. Wel ook mooie wagens en mooi verkleed maar het is zn leuk feestje de sfeer die er hangt is zo gezellig. Wij hadden geluk een jonge uit ons huis loopt stage bij een bank en die hadden een stand waar wij ook mochten staan voor een bedrag 3 dagen daar staan en onbeperkt drinken. Het was bij de amstelstand de mooiste en grootste die er was. Heel veel geluk mee gehad! Daar hebben we dus vrijdag, zondag en dinsdag carnaval gevierd.

Nu is de carnaval weer voorbij en gaan we gewoon door met stage. Afgelopen maandag was nog een officiële vrije dag vanwege carnaval. Deze week is er vakantie voor de meeste kinderen en daarom heb ik ook een aangepast rooster om stage te lopen. Deze week alleen maar woensdag en donderdag wel lekker paar daagjes vrij :) Door het aangepaste rooster gaan we ook allemaal verschillende dingen doen met de kinderen. Woensdag heb ik met een paar kindjes koksmutsen gemaakt en donderdag hebben we koekjes gebakken natuurlijk met de koksmutsen op!

Het is vrijdag dus bijna het weekend voor de deur en dit word niet zomaar een weekend nee ik ga samen met een paar huisgenootjes overnachten op klein curaçao!! Hier heb ik zo veel zin in!

Ik heb nog een paar leuke foto's toegevoegd de vorige keer waren ze beetje klein ik probeer het nu anders te doen kijken of het leuk. Foto's van carnaval, stage en strand :)

  • 24 Februari 2015 - 14:35

    Angela:

    Even kijken of ik weer kan reageren op de site :)

  • 24 Februari 2015 - 14:39

    Angela:

    ja, hij doet het weer!!
    Maar wat een schattige kinderen zijn dat, met mooie mutsen op. Nu weet ik ook hoe het bij stage uitziet.
    Heb ondertussen al weer gehoord hoe Klein Curaçao was, haha weer een avontuur!!

    Veel succes en we appen,
    Kusjes Angela.

  • 26 Februari 2015 - 08:15

    Carla De La Haye:

    Dank je wel, voor je leuke verslag.
    Leuk om te zien hoe jullie het voor de kinderen gezellig maken.
    Leuke school.
    Genieten is vogens mij het belangrijkste wat de mensen doen in Curaçao.
    Veel plezier nog!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2015

Laatste weekjes..

24 April 2015

Over de helft!!

18 Maart 2015

Time flies!

18 Maart 2015

Time flies!

27 Februari 2015

KLEIN CURACAO
Sharel

Bon Bini! Welkom op mijn blog! op deze manier wil ik jullie graag op de hoogte houden van alles wat ik mee ga maken op Curaçao. Zoals jullie weten ga ik een half jaar stage lopen op dit prachtige eiland! Ik ga stage lopen bij een kindsclub, kleincollege waar ik me bezig ga houden met creatieve en sportieve activiteiten. Veel plezier met het lezen van mijn verhalen! Liefs

Actief sinds 30 Jan. 2015
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 6635

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: