Mijn eerste verslag! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharel Booijink - WaarBenJij.nu Mijn eerste verslag! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharel Booijink - WaarBenJij.nu

Mijn eerste verslag!

Door: sharel

Blijf op de hoogte en volg Sharel

03 Februari 2015 | Curaçao, Willemstad

He he hier is die dan eindelijk mijn eerste reisverslag! Het is nu dinsdag ochtend en zit lekker buiten bij ons zwembad mijn ontbijtje te eten en dit verslag te typen. vijf dagen geleden ben ik vertrokken naar Curaçao, de reis is goed gegaan en viel me reuze mee! Bij aankomst op het vliegveld was er wel een probleempje. Ik had een enkele reis geboekt en met een enkeltje mag je het eiland niet op veel gepraat en gewacht mocht ik uiteindelijk toch weg alleen zonder mijn paspoort die moest ik de volgende dag ophalen en dan gelijk een ticket boeken. Prima! Het was nu ongeveer 2 uur later dan gepland iedereen heeft op me gewacht de taxi chauffeur stond nog buiten en bij aankomst mij het studentenhuis was daar ook nog mensen om mijn een rondleiding te geven.

Na dat ik mijn kamer had gezien en het huis was rondgeleid waren er buiten verschillende groepjes die gelijk kennis wilden maken, dat was gelijk erg gezellig je leert hier heel snel nieuwe mensen kennen!
Vrijdag heb ik samen met topstage een ticket terug geboekt wat ook niet helemaal zonder slag of stoot ging want mijn pinpas doet het niet, haha nu kan ik er wel om lachen omdat iedereen mij hier heel goed heeft geholpen maar op dat moment dacht ik eventjes waar ben ik aan begonnen niks gaat goed maar ja zo zie je maar weer de aanhouder wint!

Nu is het alweer dinsdag en heb ik een leuk weekend gehad met heerlijk aan het strand te hebben gelegen en de avonden lekker ben wezen stappen. Gister mijn eerste stage dag gehad, heel erg leuk! natuurlijk is het altijd even wennen je moet je draai vinden maar dat zie ik wel goed komen :)

Ik ga er een einde aan maken het is toch nog best lastig om een verhaal te typen je wil zo veel vertellen maar als je het moet typen is het toch anders. Toch hoop ik dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Liefs,

Sharel

  • 03 Februari 2015 - 18:15

    Carla De La Haye:

    He Sharel,
    Leuk, dat je al zo snel iets van je laat horen.
    Gekke dingen die de eerste dagen gebeurden, maar je laat je niet zomaar uit het veld slaan dus.
    Ben benieuwd hoe het je verder zal vergaan.
    Intussen al stinkend jaloers, dat jij lekker aan het zwembad zit, terwijl wij het hier harstikke koud hebben.
    Geniet ervan meid, ben benieuwd naar het vervolgverhaal
    Hartelijke groet,
    Carla de la Haye.

  • 09 Februari 2015 - 20:47

    Angela En Harrie:

    he he, eindelijk is het me gelukt om op deze site te komen. Maar leuk geschreven hoor!!
    Als het lukt moet je wat foto's opzetten. Kunnen we mee genieten van Curaçao.
    Geniet van deze mooie ervaring.....en we appen
    XXX Harrie en Angela

  • 10 Februari 2015 - 08:52

    Ria En Peter Nijboer:

    hallo Sharel,

    Mooi verhaal, laat ook eens wat foto's zien. Geniet er van, en maak er een mooie tijd van daar. De families hier vangen je ouders hier wel op :).
    groeten, Ria en Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2015

Laatste weekjes..

24 April 2015

Over de helft!!

18 Maart 2015

Time flies!

18 Maart 2015

Time flies!

27 Februari 2015

KLEIN CURACAO
Sharel

Bon Bini! Welkom op mijn blog! op deze manier wil ik jullie graag op de hoogte houden van alles wat ik mee ga maken op Curaçao. Zoals jullie weten ga ik een half jaar stage lopen op dit prachtige eiland! Ik ga stage lopen bij een kindsclub, kleincollege waar ik me bezig ga houden met creatieve en sportieve activiteiten. Veel plezier met het lezen van mijn verhalen! Liefs

Actief sinds 30 Jan. 2015
Verslag gelezen: 443
Totaal aantal bezoekers 6630

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: