Laatste weekjes.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharel Booijink - WaarBenJij.nu Laatste weekjes.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharel Booijink - WaarBenJij.nu

Laatste weekjes..

Door: Sharel

Blijf op de hoogte en volg Sharel

08 Juni 2015 | Curaçao, Willemstad

Bon tardi Dushiiiss!!

En hier weer een berichtje van uit Curaçao een van de laatste want mijn avontuur zit dr al bijna op.
Nog iets meer dan 3 weken genieten op die fijne eiland :)
ik heb weer allerlei leuke dingen mee gemaakt de laatste keer dat ik een blog schreef was voor koningsdag dat was een super leuk feestje eigenlijk vieren ze het hier net zo als in Nederland.
Het begon met koningsnacht op het strand de volgende dag waren in Punda allemaal kraampjes, muziek en heel veel mensen waren in het oranje! Dit waren beetje rare weken met veel vrije dagen en feestjes! De vrijdag na koningsdag was het de dag van de arbeid en waren we dus ook vrij deze dag bestond het radio station dolfijnfm 12,5 jaar dit gingen ze vieren met een floatfest. Iedereen lag in het waren met banden en strandbedjes en er was een dj bij een groot feest!!
Ondertussen had Kelly al wat bezoek gekregen eerst haar ouders en later kwam haar vriend Bart ook nog heel gezellig! Zijn ook weer met een loco bus wezen rijden weer super leuk!!!

Toen was het even weer wat rustiger met vrije dagen en grote feesten maar op stage was het de afgelopen weken niet rustig. De baas van het gebouw had bedacht dat het leuk zou zijn een kinderboerderij te beginnen. Heel leuk allemaal maar hij had niet bedacht dat geiten eigenlijk in een honk horen haha was best grappig ze sprongen bij de kinderen op tafel sommige waren bang het was een heel gedoe maar nu is het al een stuk beter! We hebben een hok acht het gebouw met nu 5 geiten 2 schapen 2 eendjes 1 biggetje en een schildpad. Ja allemaal in 1 hok hahah kan allemaal hier de kinderen vinden het allemaal wel erg leuk en daar gaat het om!

Het is ook al bijna weer een week geleden dat papa en Sven naar huis zijn gegaan. Vrijdag 22 mei kwamen ze aan ze verbleven op Chogogo heel fijn en mooi daar. Verschillende leuke dingen gedaan het begon goed ik was de “reisleidster” ik moest het allemaal regelen dus ik dacht leuk gaan we zaterdag naar de struisvogel farm konden we het niet vinden dus maar besloten lekker op het strand te liggen. Om 5 uur is een happy houre bij Zanzi op het stand en daar lagen wij dus die hebben we even mee gepakt toen lekker eten. Zondag hadden huisgenootjes van mij een beach rugby tournooi hebben we eerst even gekeken toen zijn we door gereden naar sheta boka daar is de zee erg wild en was leuk om te zien. Savonds wat gedronken bij Wet en Wild. Maandag en dinsdag had ik gewoon stage maar hebben papa en sven goed wat zon gepakt beide best wel rood geworden vooral sven! Dinsdag avond zijn Sven en ik nog wezen stappen in Punda. Woensdag was ik vrij en zijn we naar de blauwekamer gegaan daar kan je heel mooi snorkelen en het zwarte strand toen zijn we naar huis gegaan. Kelly ging gezellig mee uiteten en zijn we daarna nog even naar Cabana geweest wat drinken. Toen was het alweer donderdag de laatste volle dag toch maar proberen die struisvogel farm te vinden het ging niet makkelijk maar we hebben het gevonden en een rondleiding gehad was leuk om een keer te zien! Toen was het alweer vrijdag en heb ik ze weer naar Hato gebracht toch wel weer gek maar de tijd gaat zo snel deze vakantie ook was zo leuk om alles te laten zien!!

liefs xx

• 08 Juni 2015 - 21:30

Carla De La Haye:

Hallo Sharel,
    Leuk verslag weer, dank je wel.
    Je tijd zit er bijna op lees ik, zo te lezen, jammer.
    Ik heb erg genoten van je ervaringen op Curacao, die heb je maar mooi meegepikt.
    Geniet je laatste weekjes nog, tot ziens in het nu nog koude Nederland.